vrijdag 27 mei 2011

lente trend : shorts !!

heey iedereen
vandaag ga ik weer eens een lente trend bespreken !! Deze keer zal het gaan over shorts. Iedereen heeft natuurlijk wel een gewoon jeans shortje of zo , maar wat ik nu veel zie zijn shorts met een patroon erop. Bijvoorbeeld op de website van new-look zie je veel shortjes met een bloemen print erop !! ik vind dat die er echt zo schattig uit zien !! Maar hier zijn nog een aantal voorbeelden ;D :



- dit shortje vind ik echt heel schattig !! zo met die bolletjes.



- Deze short vind ik ook nog leuk, hij is echt anders enzo.

- Bloemenprints op een short zijn natuurlijk ook mooi !! Al vind ik de kleuren op deze short niet zo mooi...



- Maar het hoeft ook niet altijd een heel strakke short te zijn !! Want deze short is ook heel leuk met een een soort van bruine zebra print.

Zo dat was het !! Niet iedereen zal deze 'trend' even leuk vinden , ik denk dat sommige mensen hem misschien iets te opvallend vinden ofzo. Maar ik vind het echt heel mooi.

tot de volgende keer
xoxox Inez

2 opmerkingen: