dinsdag 12 april 2011

shoplog !! :D

heey iedereen !!
vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Deze dingen heb ik gekocht toen ik vrijdag met mijn vriendin na school naar de kruidvat en de action ben gegaan :D

dit heb ik gekocht :

deze nagellak van essence, in de kleur 'you belong to me'. deze kostte 1,29 euro.

nog een nagellak van essence in de kleur : ' no more drama'. en deze kostte ook 1.29 euro.


deze nagellak uit de action . Ik wou hem eens uit proberen omdat veel mensen zeiden dat hij redelijk goed is. Deze is in ' Rose Red' en kost 0.49 euro !!

nog een nagellak uit de action in ' soft pink ' en hij kostte ook 0.49 euro.


en deze base coat ook uit de action (0.49 euro)

en dan had ook 2 weken geleden ofzo ook eens 2 nagellakjes gekocht, dus ik zal ze gewoon in deze shoplog tonen.

dit nagellakje van catrice in ' just married '.


en ook nog deze van catrice in ' be my millionaire.

De prijzen van deze nagellakjes weet ik niet meer uit mijn hoofd. Maar als jij het weet laat het me dan weten in de reacties ;D.

en dan had ik woensdag ook nog schoenen gaan kopen.

deze gewone zwarte ballerina's en ze kostten 15.99 euro


en dan deze ook nog ze zijn eigenlijk bijna helemaal hetzelfde, maar deze zijn in een donkerblauwe kleur (15.99 euro).


en dan had mijn mama mij dit armbandje gekocht !! ik vond dat echt zo lief van haar :p op de foto lijkt het een beetje kinderachtig maar als je het aanhebt valt het eigenlijk niet zo op. De prijs weet ik niet :p

zo dat was het !!!!
tot de volgende keer :D
xoxox Inez


2 opmerkingen: