donderdag 7 april 2011

producten/andere dingen waar ik verslaafd aan ben !! :D

heeey iedereen
vandaag ga ik jullie vertellen aan welke producten, of andere dingen ik momenteel verslaafd ben ;).

 deze sprays van l'oreal voor in je haar. Ik vind deze echt supergoed !! en ze ruiken echt heerlijk ;p. ik heb haar met krullen en soms s'morgens is mijn haar echt pluizig en dan als ik dit erop spuit worden mijn krullen veel minder pluizig en ziet het er mooier uit !!


Ik ben ook echt verslaafd aan deze labello met melk en honing. Hij maakt je lippen heel zacht. en ik vind dat hij heel goed ruikt. Hij ruikt wel echt naar honing dus als je niet graag honing ruikt (zoals mijn broer) dan raad ik je dit niet aan. :)


deze garnier roll-on voor onder je ogen vind ik ook heel goed. Persoonlijk vind ik niet dat hij echt veel aan je wallen doet, maar waarschijnlijk ken je dat gevoel wel dat je s'morgens opstaat en je ogen echt heeel moe voelen. als je deze dan onder je ogen doet voelen je ogen echt veel frisser !!


 Mijn zwarte schoenen van kappa. Ik heb deze gekocht in duitsland en ik vind ze echt heel mooi. en ik heb ze ook al redelijk veel aangedaan.


mijn cd van JLS. Ik ben echt verslaafd aan alle liedjes op deze cd !!!
hier is de tracklist :
1. The Club Is Alive
2. Eyes Wide Shut
3. Outta This World
4. That's My Girl
5. Work
6. I Know What She Likes
7. Love You More
8. Other Side Of The World
9. Better For You
10. Superhero
11. Love At War
12. Don't Talk About Love
13. That's Where I'm Coming From
14. The Last Song
Ik ben ook echt verslaafd aan deze kaars uit de ikea !! er staat geen naam ofzo of maar het ruikt naar vanille !! ik heb zelfs al een nieuwe gekocht :p

 Ik ben ook echt verslaafd aan twitter !! als je twitter hebt zeg het dan in de reacties !! :D mijn twitter username is inezje_.ik ben echt heel veel op twitter :p.

Zo dat was het !! tot de volgende keer.
xoxox Inez

1 opmerking: