zondag 3 april 2011

mijn favoriete boeken !!! :D x

heeey iedereen
vandaag ga ik jullie zeggen welke mijn favoriete boeken zijn. Ik lees eigenlijk heeeel graag !! ( ja ik ben een beetje een nerd hhahahha :p) het liefst lees ik eigenlijk in de zomer op vakantie fzo. ik kan al niet meer wachten op de zomer !!


op nummer 1

mijn 2 JLS boeken !!
JLS - our story so far
JLS just between us our private diary
Dit zijn niet echt leesboeken maar ja endan haahha. Zoals jullie misschien al weten ben ik een suuupergrote JLS fan dus moesten deze boeken wel op de eerste plaats . er staan heel veel fotos in de boeken enzo. dus zeker een aanrader als je een fan bent ;p. Luister ook zeker eens naar hun muziek !! ;)

op nummer 2

de harry potter boeken

Zoals ik al zei bij mijn favoriete films ben ik al heel lang een supergrote fan van de harry potter films en boeken. Ik weet niet echt waarom maar ik vind de boeken zoo leuk. het lijkt net of het allemaal echt kan gebeuren ( wat natuurlijk niet zo is hahhha :p) dus ja daarom staan de boeken op 2.

op nummer 3 :


confessions of a shopaholic
Dit boek is echt een suuuperleuk boek. in het begin vond ik het een beetje saai. Maar als je eenmaal bij hoofdstuk 3 komt begint het echt een leuk,grappig boek te worden !!! nu ben ook het volgende boek aan het lezen waar Becky trouwt en ook dat boek vind ik heel leuk.

op nummer 4

the vampire diaries - ontwaken & de strijd
dit boek heb ik in een week ofzo helemaal uitgelezen. Ik wou altijd maar verder lezen!! echt een verslavend boek. Het enigste wat ik er niet zo leuk aan vond was het einde omdat het echt zo een einde is waar je niks mee weet en waar je de volgende boeken moet lezen. en eigenlijk wil ik de volgende boeken dan ook heel graag lezen xp

op nummer 5


the saturdays - our story !
ook dit boek is niet echt een leesboek maarja. Voor ik dit boek kocht was ik al een fan van the saturdays, maar na dat ik het boek las was ik nog een grotere fan geworden :p. omdat je ook echt leert wat ze allemaal gedaan hebben om die groep te vormen enzo. dus dit boek is dan een aanrader als je een fan bent.

zo dat waren mijn 5 favoriete boeken !! . tot de volgende keer
xoxox Inez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten