zaterdag 30 april 2011

mijn amazon.co.uk pakje !!

heey iedereen
dus ik had al een tijdje geleden een pakje besteld bij amazon.co.uk maar ik ben altijd vergeten om er een blogpost over te schrijven ;D. Dus hier is die blogpost eindelijk!! De prijzen zullen wel in pond staan omdat het een britse website is maarja. O ja de verzendkosten zijn niet zo duur en je moet ook niet zo lang op je pakje wachten !!
Het is ook heel goed verpakt. Als je pakje toekomt ziet het er zo uit ,
en dit heb ik allemaal gekocht :
                                   - Chris Brown : F.A.M.E. ( £ 9)


                                   - Jessie j : Who You Are (£ 9 )

En sommigen van jullie weten dit misschien al maar ik ben echt een supergrote fan van JLS ( 1 van mijn grootste dromen is om ze is live te zien :p). En de volgende 3 dingen die ik heb gekocht zijn van JLS :p

                                   -JLS - JLS (£3.01)        
 Dit album bestaat wel al een tijdje :p Ik denk dat het uitgekomen is in 2009 maar ja.
                                - JLS: Only Tonigh : live from london ( £8.63)
                                     - JLS towel (£ 8.81)
Ik heb geen verzendkosten moeten betalen omdat als je over 25 £ pound koopt en in je mandje op super saver delivery ( of zoiets ;p ) klikt hoef je geen verzendkosten te betalen !! :D

zo dat was het, hopelijk was het toch een beetje interessant !! 
tot de volgende keer 
xoxox Inez         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten