vrijdag 22 april 2011

ombre hair !!

hey !!
ik heb deze 'trend ' nu al bij een aantal sterren gezien : ombre haar ( of ombre hair). Ombre hair is dus eigenlijk als je haar boven aan de wortels donkerder is dan aan de puntjes van je haar. Ik weet het, het klinkt raar als je het gewoon leest , omdat je dan toch gewoon uitgroei hebt? Maar het is eigenlijk best wel nog mooi ! Ik zal jullie een aantal foto's tonen :D.



- Hier zie je bijvoorbeeld Ashley Simpson met ombre hair. Op deze foto vind ik het er echt mooi uitzien !! 

.
- Rachel Bilson

- Alexa Chung  toont dat je haar niet lang hoeft te zijn om het ombre te maken.

- Drew Barrymore. Op deze foto vind ik het wel niet zo mooi, omdat het nogal extreem lijkt vind ik.Maar het staat haar wel ;D




zo dat was het !! Wat vinden jullie van deze trend? Zou je het ooit zelf doen?
Ik zou mijn haar misschien zo doen als ik ouder zou zijn, maar nu zeker niet.

tot de volgende keer,
xoxox Inez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten