maandag 4 april 2011

h&m wishlist !! ;D

heeey iedereen
vandaag ga ik jullie tonen wat ik graag uit de h&m zou hebben. De h&m is echt 1 van mijn favoriete winkels en op de website zie ik weer heel veel mooie kleren!! :D


dit topje kost 7.95 euro. ik vind het echt suuuperschattig !! :D


dit topje met love u more kost 9.95 euro
ik vind het ook een heel mooi topje en ik denk dat het mooi zou zijn op vakantie.

 
deze t-shirt kost 9.95 euro
ik vind het een mooie t-shirt en ik denk dat het ook mooi zou zijn in de zomer. :D ze hebben het ook in verschillende kleuren ;)

deze t-shirt kost 5.95 euro
ik weet dat het zo niet echt mooi lijkt maar als je het aanhebt is het wel mooi !! deze korte t-shirts (cropped tops denk ik dat ze heten ??) zullen deze zomer ook erg in zijn dus ja :D

deze jumpsuit kost 14.95 euro
jumpsuits zie je ook veel in de zomer en ik denk dat het ook mooi zou zijn op het strand over je bikini ofzo.

deze tas kost 14.95 euro
deze vond jana mijn beste vriendin ook mooi. ik heb ze bij haar op haar blog gezien en ik vind ze ook echt suuupermooi met dat vlechtje zo.

zo dat was mijn wishlist !!!
tot de volgende keer
xoxox inez

4 opmerkingen:

  1. Echt super leuke kleding, h&m is echt een leuke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die eerste topjes zijn echt super! ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Maike ja ik vind de h&m ook echt een leuke winkel !! :D elke keer als ik daar ga zie ik iets dat ik mooi vind :p

    BeantwoordenVerwijderen