vrijdag 22 april 2011

lente trend : denim jacket !! :D

heeey iedereen

vandaag ga ik jullie vertellen over een lente trend die ik zelf mooi vind en dat is een jeans vestje ( of een denim jacket :p).. Persoonlijk vind ik deze trend echt heel mooi !! vooral als ze zo wat korter zijn en licht zijn van kleur. Hier zijn een aantal voorbeelden:

 
- Hier vind ik dat ze het echt mooi gecombineerd hebben me dat rokje, en ik vind dat het ook mooi staat met die krullen.


- Hier zie je Nicole Richie. Zij heeft ook mooi gecombineerd met haar jumpsuit in een soort bloemetjes patroon.


- Zoals je ziet dragen ook veel sterren deze trend.

 
- Op deze foto zie je Vanessa White van The Saturdays. zij toont dat je een jeans jasje natuurlijk ook kan aandoen met een broek.

   
- en op deze foto's bewijst Frankie Sandford dat je een jeansvestje op veel verschillende manieren kan aandoen.



- een andere trend is om een jeans vestje zonder mouwen te dragen ! het is ook heel mooi met bloemen kleedjes of rokken.

Zo dat was het !! Ik ga zeker op zoek naar een jeans vestje. Laat me in de reacties weten wat jullie van deze trend vinden :D

tot de volgende keer
xoxox Inez

1 opmerking:

  1. LEuke blog! Ik volg je , volg je terug, en doe je mee aan mijn give-away?
    Liefs Jente
    http://jentelammerts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen