zaterdag 2 april 2011

claire's shoplog !! :D

heeey
vandaag heb een shoplog voor jullie. ik heb deze dingen al een tijdje geleden gekocht maar ja beter laat dan nooit he xp.
 het eerste wat ik gekocht heb :


deze ketting met een eiffeltorentje en een hartje er hangt nog zo een schattig zwart strikje naast :D
deze koste 4 euro 95 . :p


 
 het tweede wat ik kocht :

deze ooringe het zijn een soort vleugeltjes me diamantjes. ik vind deze echt heel mooi. en ik heb ze al veel aan gedaan. ze kostten 4 euro 50.

                                         het derde wat ik kocht :


deze ketting. deze is echt suuuuuuuperschattig. het is een klein cupcakeje en er staan best op. en mijn beste vriendin jana heeft hetzelfde maar dan met friends erop . :D en voor de 2 kettingen samen kostte het 6 euro 95. o jaaa jana heeft ook een blog dus ga haar volgen !!!   http://xxonlygirl.blogspot.com/

het 4 de wat ik kocht :
deze lip balms. er komen er 8 verschillende in. ik verzamel lip balms dus ja natuurlijk vind ik dit leuk !! ;D mss zal ik eens mijn lip balm verzameling tonen. dit koste 12 euro 95.


zo dat was alles wat ik gekocht heb !! tot de volgende keer :D
xoxox inez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten