vrijdag 22 april 2011

stijlicoon : Frankie Sandford !!

heey iedereen

ik ga jullie dus vertellen wie mijn stijlicoonen zijn. Ik ga proberen om elke week over een nieuw stijlicoon te schrijven. En ik heb 5 stijliconen !! Maar mijn grootste stijlicoon moet toch wel Frankie Sandford van the saturdays zijn. Ik vind dat ze zich echt altijd heel mooi kleed. Ik zal jullie nu tonen welke mijn favoriete outfits zijn van haar !!


Dit is echt 1 van mijn favoriete outfits die ze ooit droeg !! De kleur staat haar echt mooi , en de jurk is ook zo elegant. Ze heeft het ook mooi gecombineerd met haar enkellaarsjes en riempje. En ook de clutch is heel cute.

Dit vind ook een heel leuke outfit. De handtas vind ik echt heeeeeeeel mooi. Maar ook het jeans jasje en het rokje zijn mooi.
Frankie Sandford Clothes
Deze rok vind ik zooo mooi !! en ook het leren jasje is super.

Wat ik aan deze outfit zo leuk vind is dat het gewoon simpel is. Dat vind ik echt leuk aan haar stijl, ze heeft specialere outfits maar ook leuke simpele outfits.

Wat ik ook mooi vind is haar haar. Het is langer aan de ene kant en dan korter en de andere kant. Heel speciaal maar ook heel mooi. zelf zou ik mijn haar wel nooit zo knippen, omdat ik als ik jong was eens mijn haar kort geknipt had en het was echt het lelijkste kapsel dat ik ooit had. Maar ik vind het heel mooi bij haar.

Zo dat was mijn eerste stijlicoon !!
Hopelijk vonden jullie het leuk !! Tot de volgende keer

xoxox Inez

4 opmerkingen:

  1. leuke stijl heeft ze zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, bijzondere stijl!

    & zou je het leuk vinden om aan mijn winactie
    mee te doen? :D

    http://justsome-things.blogspot.com/2011/04/stem-win.html

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw leuk blog heb je ! & echt leuke style. xx

    BeantwoordenVerwijderen