maandag 28 maart 2011

landen/steden die ik nog wil bezoeken !! :D

heey iedereen
ik ga jullie vertellen welke landen of steden die ik nog wil bezoeken. Ik reis heeeeeeel graag!! en als ik ouder ben zou ik dan ook heel graag veel landen bezoeken.

1) Londen

Ik wil al heel lang naar London !! het lijkt mij echt een supermooie stad en er zijn natuurlijk ook heel veel leuke winkels daar :p Ik hoop dat ik er dit jaar of volgend jaar naartoe ga ;D of misschien vraag ik een reis naar londen voor mijn verjaardag ofzo.

2) New-York

Natuurlijk wil ik naar New-York omdat daar heel veel winkels zijn. ik denk dat het daar waarschijnlijk een shopping paradijs is ;p maar ik wil daar ook naar toe om de bekende monumenten enzo te bezoeken ( zoals het vrijheidsbeeld). Maar ik wil er ook graag eens naar toe om al die grote flats te zien enzo.

3) Parijs

Ik ben al eens naar Parijs geweest met school en ik vond het toen zoooo mooi. Maar we moesten ons haasten want we konden daar maar 1 dag blijven. dusja erg lang hebben niet naar die monumenten kunnen kijken. en we hebben ook niet echt kunnen shoppenn. jaja ik weet het ik ben shopverslaafd maarja hahha. ;p
en ik zou heeeel graag is de eiffeltoren zien in het donker als hij verlicht is.

4) Miami

 Naar Miami zou ik ook eens willen gaan. het strand lijkt daar echt supermooi !! het zand is zo wit en de zee lijkt echt blauw. helemaal anders dan de zee hier in BelgiĆ« :p

Ik wil natuurlijk graag nog andere landen bezoeken maar dan wordt dit blogbericht veeeel te lang :p
xoxo Inez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten