maandag 28 maart 2011

top 5 favoriete liedjes !! :D

heey iedereen!!
vandaag ga ik jullie mijn top 5 favoriete liedjes tonen. ik denk dat ik dit misschien iedere maand ga doen ofzo :D.

op nummer 1
eyes wide shut -JLS feat. Tinie Tempah
ik vind JLS echt een supergoede groep !! ik heb hun cd en hun boeken :p en de videoclip vind ik ook super :D

op nummer 2
wonderman - Tinie Tempah feat. Ellie Goulding
niet iedereen zal dat dit liedje even graag horen, maar ik ben echt verslaafd aan dit liedje :p. op mijn itunes is het al zeker 60 keer afgespeeld ofzo. dus het hoort zeker in mijn top 3 !!

op nummer 3
champion - Chipmunk feat. Chris Brown
ik ben ook een grote fan van Chris Brown dus moest hij wel in mijn top 5 :p. ik vind het liedje gewoon goed en de lyrics, de video zijn ook super :D

op nummer 4

nobody's perfect - Jessie J
ik vind Jessie J ook super goed.!! ze kleed zich anders enzo en ze is gewoon zichzelf. daarom dit liedje :p

op nummer 5
showgirl- Bluey Robinson
dit is een live versie van het liedje, maar ik vind het liedje gewoon supermooi !! en ook zijn andere liedje i know is zeker een aanrader :p

Zo dat was mijn top 5. ik vond het echt moeilijk om maar 5 liedjes te kiezen maar ja ;p.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten